شاهرخ استخری از آمین میگوید

از شاهرخ استخری بعد از سریال«فاصله ها»که چهارسال از زمان پخش آن می گذرد،دیگر اثری در قالب سریال در قاب تلویزیون ندیدیم. از استخری درباره نقشش در«آمین» می پرسم و این​که چه طور بعد از گذشت این بازه زمانی دوباره به قاب تلویزیون بازگشته است و وی پاسخ می​دهد: چند گزینه برای ترغیب شدن به این اثر وجود داشت که بعد از آخرین سریالم«فاصله​ها» به این سمت و سو آمدم. اول قصه و روایت متفاوت«آمین» است و فکر می کنم کمی شبیه سریال های خارجی است و مدل شخصیت پردازی ها و نزدیک شدن به شخصیت​ها متفاوت است.

وی اضافه می کند: تهیه کننده و کارگردان«آمین» هم بسیار خوب هستند و از طرفی هم کار اکشن را خیلی دوست دارم و شخصــیت های سریال به اندازه خرج می​​شوند. اینها جزو اولویت های من برای بازگشت به تلویزیون بود

استخری درباره نقش خود عنوان می کند:نقش یاشا تمدن را ایفا می​کنم که طی پنج قسمت اول دیالوگ هایم محدود است اما بتدریج در فاز دوم پررنگ تر می​شود.هر توضیح اضافه دیگری باعث می شود که جذابیت نقش و قصه از بین برود و زیاد نمی توانم درباره آن صحبتی داشته باشم.

بازیگر«آمین»توضیح می دهد: تا الان یک روز کار کردم و بسیار خوب بود و زمان تلف شده ای نداشتیم و شروعمان اگر همین روند تا پایان ادامه پیــدا کند، خوب بود.

 

عکسی از شاهرخ استخری به همراه احسان علیخانی ( تقدیم به شما عزیزان )



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 1 شهريور 1393برچسب:, | 14:2 | نویسنده : amir |